 |
Rozmowy bardów Pogaduchy trzeźwych lub mniej trzeźwych bardów
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szlaczek
Wieczny kot
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 1188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Płock / Warszawa / Księżyc
|
Wysłany: Śro 13:48, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Przy mnie dopisz znak zapytania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Nemesis
Herszt
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 6496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Śro 15:40, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Napisałam jakoś tak nauczona doświadczeniem ;].
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nemesis
Herszt
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 6496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Śro 22:32, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Moje pomysły na questy i dodatkowe atrakcje. Dawajcie też własne. Pamiętajcie tylko, że ilość środków przeznaczanych na materiały jest ograniczona.
Pomysły na punkty gry fabularnej:
- szermierka (miecze bezpieczniaki)
- strzelanie z łuku (łuk i strzały)
- wspinaczka (ja się nie znam)
- strzelanie z procy do celu (proca + kulki)
- wykonanie eliksiru (kilka kolorów galaretki)
- upieczenie podpłomyków (mąka, woda, jajka(?))
- haft godła (wykonany np na sakiewce)
- runy [wypalanie, wyszywanie, rysowanie lub cokolwiek] (drewno, materiał lub węgiel i stylizowany papier)
- rzuty samolotami na odległość (gładkie kartki papieru)
- łowienie rybek w stawie (miska, woda, papierowe rybki, patyk, sznurek, spinacz biurowy)
- nauka śpiewów zakonnych (osoba potrafiąca growlować)
- plecienie sznurów (sznury rolnicze, zwykłe lub stylizowane)
- rozszyfrowywanie mapy (mapa z zaszfrowaną wiadomością np. napisaną sokiem cytrynowym widocznym po ogrzaniu kartki lub odciśnięta i widoczna po zamalowaniu ołówkiem)
- szycie golema (nitka+igły+materiał+śmieci do wypychania)
- przeraź wampira (materiały do charakteryzacji, np. grzebień, kreda, węgiel, czerwona farba)
dodatkowe atrakcje
- runowanie (henna i ktoś potrafiący rysować)
- księga pamięci (papier w drewnianej okładce wiązany na sznurek)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Phellem
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Toruń/Skępe
|
Wysłany: Śro 22:15, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Będę. A jeśli chodzi o rolę to mogę być przy runach. Lubię futharkować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nemesis
Herszt
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 6496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Czw 9:59, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zarys fabularny
Wszyscy ludzie zostali przeniesieni do czasów magicznych i aby się stamtąd wydostać muszą uzbierać określoną ilość artefaktów i sztuk złota a przy okazji otrzymują karty niespodzianki. Karty przypominają te z munchkina, to losowe zdażenia i śmieszne bonusy. Karty, artefakty i złoto otrzymuje się za wykonywanie określonych zadań. Zebranie tego wszystkiego pozwala im się dostać do mrocznego rycerza z którym się pojedynkują w trzech kategoriach. Wmiędzyczasie grupy mogą pojedynkować się między sobą lub wymieniać artefaktami.
My, jako npc jesteśmy zakonem czarnego rycerza, który rozdaje te zadania, ocenia ich wykonanie, ewentualnie rozdaje karty niespodzianki. Nasze propozycje odnośnie zadań i urozmaicenia scenariusza będą mile widziane. W odgrywaniu swoich postaci będziemy mieli z grubsza swobodę z zastrzeżeniem by podtrzymywać klimat (coś między wiedźminowskim a dnd, tu też nie będzie nacisków). Macie jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ravi
cep
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 811
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/666
|
Wysłany: Czw 12:12, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wiem, że nie mam w tej kwestii wiele do powiedzenia, ale wyziera z tego opisu pewien błąd fabularny. Która osoba, lubiąca fantastykę, po przeniesieniu do czasów magicznych chciałaby się stamtąd wydostać? I dlaczego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Eliasz
Sympatyk
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Pią 1:15, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
może zapomniał/a wyłączyć żelazka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Yarren
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: Pią 9:58, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Bo w średniowieczu nie było zasięgu(4:39).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nemesis
Herszt
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 6496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Pią 17:49, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ostatecznie na LARPA zabieram Kurta, Iwonę, Grzesia, Eliasza, Fragarię, Phella i Dawwa. Póki co nie przewiduję nikogo więcej. Wiadomo już, że Kurt będzie wojownikiem - drwalem, Iwona nimfą, Phellem elfem druidem od run, Daww łowcą z punktem o łukach, Grzesiek prawdopodobnie jakimś upiorem z punktem muzycznym. Co do reszty to jeszcze nieokreślone. Dzisiaj od 8:00 rano wymyślaliśmy karty zdarzeń losowych. Prócz tego co napisałam ta gra strasznie przypomina munchkina na żywo z dodatkowym zbieraniem leveli, artefaktów, pojedynkami itp. Wydaje mi się, że wyjdzie świetnie. Ci, którzy już znają swoje role mogą powoli przygotowywać stroje i rekwizyty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nemesis
Herszt
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 6496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Wto 15:39, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj mieliśmy bardzo ważną rozmowę z panem Sławkiem i ustaliliśmy, kto będzie pełnił jaką rolę, co mamy, a co jeszcze jest potrzebne. Zdecydowaliśmy się dać wam więcej swobody, dzisiaj muszę porozmawiać z każdym z was o tym, co musicie wymyślić, co musicie przygotować i jak wyglądać, co o was wiadomo, a co możecie wymyślić. Z grubsza powiem wam też tutaj.
Każdy z was musi mieć 6 zadań, trzy proste i trzy trudne oraz historię i charakter swojej postaci, a także projekt stroju i konieczne rekwizyty. Jeśli coś będzie kosztowne, dostaniecie przeznaczone na materiały fundusze (ale jak zawsze jest ich niewiele). O wszystkim co wymyślicie piszcie od razu mnie, a ja zapytam p.Sławka czy mu to odpowiada. WSZYSTKIE POMYSŁY LUB ICH BRAK ZGŁASZACIE DO MNIE LUB TUTAJ!
(Mroczny Rycerz) Patryk N:
czarne buty, czarne spodnie, skołowana od Kurta kolczuga i tabard, postaraj się o czarną pelerynę i coś na głowę. Poza tym załatw sobie miecz, siekierę lub kosę jako ozdobę. Masz trzy zadania, jeśli masz jakieś pomysły to daj znać, jeśli nie to my i tak je wymyślimy bo to zadania finałowe.
(Drwal) Snickers:
zadania związane głównie albo z narzędziami drwala albo z noszeniem drewna na ognisko. Jeśli wymyślisz więcej będziemy w niebie. Przebierz się za wojownika-leśnika. Jesteś ulokowany w okolicy ogniska.
(Nimfa) Iwona:
twój strój ustaliłyśmy, biała sukienka, wianek, boso, oczy usta i twarz pomalowane niebieską kredką, możesz się postarać o jakieś świecące, dyndające ozdóbki. Robisz wędkę i jakieś 200 lakierowanych, gotowych do złowienia łódek.Masz też zadania z zielarstwa, np. upleść wianek lub upleść kukiełkę z ziół. Twoje zadania są już właściwie ustalone.
(Czarnoksiężna) Daria:
opiekujesz się klątwami, jesteś pomocnikiem maga. Spódnica, płaszcz z kapturem, gorset lub toga, coś w tym stylu. Prócz ciebie taką rolę będzie pełnił też Snickers. Zadbaj przede wszystkim o charakteryzację. Jako, że masz mało do zrobienia bądź gotowa na dodatkowe zadania.
(Wiedźma) Weronika:
musisz kupić conajmniej cztery galaretki, dwie żółte i dwie niebieskie i mieć na nie ciekawe przeźroczyste naczynka. Poza tym masz być ucharakteryzowana jak wzrorowa wiedźma od stóp do głów, jeśli nie masz pomysłu zgłoś się do mnie. Jeśli masz pomysł też zgłoś się do mnie. Prócz zadań z alchemii do którego wykorzystasz galaretki musisz wymyślić jeszcze 4 inne zadania. Jeśli nie będziesz miała pomysłu zgłoś się do mnie, jeśli będziesz, też się zgłoś. Prócz twojej roli rozdajesz też pkt exp i podleczasz. Siedzisz przy ognisku i masz do użytku czajnik.
Ogarom zostawiłam więcej do roboty.
1 artefakt (Druid) Phellem:
twoje zadania to przede wszystkim runy, ale nie tylko. Będziesz musiał przygotować odlotowe kartki papieru i np jakieś wyrwane pióra i odpowiednio się ucharakteryzować. Prócz zadań z runami wymyślić też jakieś inne. Może to być wycinanie run na drewnie, malowanie na ciele, na papierze, na skórze, co wymyślisz. Wierzę, że swój strój ogarniesz lepiej niż ja bym to zrobiła.
2 artefakt (Łowca) Dawwy:
na zadanie będziesz potrzebował łuku lub dwóch, strzał i procy. W ten sposób odpadają ci powiedzmy 4 zadania. Jeśli nie dasz rady czegoś wykonać to napisz, co do reszty to mam głębokie zaufanie do twojej inwencji.
3 artefakt (Szaman) Fragaria:
zadania, historię i strój pozostawiam ci do wymyślenia ;D Nie będziesz miał pomysłów to pisz, będziesz miał to też pisz.
4 artefakt (Woj) Kurcik
to samo co u Fragusia ;p
5 artefakt (Nekromanta) Eliasz:
z grubsza masz być ubrany na czarno, bełkotać po łacinie i być dziwny. Zadania i strój pozostawiam twojej inwencji.
6 artefakt (Zabójca) ja:
yy ten. też.
(Elf) Pirat:
strój wymyślony, zadania wymyślone, charakteryzacja wymyślona. Pirat w razie wycofania się do zastąpienia ale tylko ludźmi o odpowiedniej urodzie ;c
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Iv
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/666 Skąd: z daleka...
|
Wysłany: Wto 18:38, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
wędka prawie zrobiona a za statki się właśnie biorę... strój też prawie gotowy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nemesis
Herszt
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 6496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Wto 22:56, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Na grupie na fb trzeba podać dane i wypełnić kartę postaci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Noemi
Dołączył: 01 Mar 2012
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/666 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: Pon 9:18, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Uważam, że larp majowy wypadł świetnie z wyjątkiem zbyt krótkiego czasu jej trwania. Gdyby nie ten larp nie zostałabym też oficjalnym bardem i nie poznałabym tak fascynujących osób więc dziękuję za zorganizowanie super imprezy i zaszczyt zostania członkiem Gildii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nemesis
Herszt
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 6496
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/666
|
Wysłany: Pon 10:49, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie piszę relację, jak skończę to wstawię do tematu z relacjami. Proszę, dopiszcie się, bo niewiele pamiętam poza tym, co trzeba było zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|